vidddddddd

 
Morgonblogg

vemvetvadblogg. Resultat av lite tristess och dålig kreativitet.

Kommentarer
Postat av: Fröken P.

Ibland undrar jag hur du tänker Ida, men sedan inser jag att du kan nog inte tänka alls. ^^ Filmen i omklädningsrummet var nog den värsta jga sett på länge. Jag ser ju hemsk ut!!! Jag kan väl ända inte se ut så på riktigt? :O

2009-05-26 @ 21:08:13
Postat av: Fröken P.

Ibland undrar jag hur du tänker Ida, men sedan inser jag att du kan nog inte tänka alls. ^^ Filmen i omklädningsrummet var nog den värsta jga sett på länge. Jag ser ju hemsk ut!!! Jag kan väl ända inte se ut så på riktigt? :O

2009-05-26 @ 21:09:45
Postat av: Ankey

Dina två bästa vänner, och det har inte tillkommit nån mer? :o Åh, jag är bara luft för dig /cry

2009-05-27 @ 20:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0