dude

Idag är det tydligen onsdag och härmed avskyr jag onsdagar. Den här dagen har till största del varit totalt avskyvärd. Speciellt eftermiddagen. Jag hatar regn. På sommaren brukar jag påstå att jag tycker om det men i dagsläget har jag aldrig hatat regn så mycket som jag hatar det nu. Det är så äckligt lerigt att man behöver vadarstövlar för att överhuvudtaget ta sig ut till bilen. Och det gör mig upprörd!
Annars så har jag knappt haft några rediga lektioner. Kollat på film, lyssnat, suttit. Efter den tuffa dagen begav jag och Elin oss iväg och simmade. Väntan. Åt två bappelsiner som smakade utmärkt. Hem. Iväg till ridhuset. Hem igen. Och nu sitter jag här.
Min fantasi är så värdelös att jag inte ens är kapabel att formulera mig på ett vettigt sätt. Det liknar något som en sju-åring kladdat ner i sin dagbok. När jag var liten och skrev dagbok berättade jag mest vad jag åt. Och när jag redan vid tidig ålder började skriva små historier så var mat det viktigaste. Jag kunde under flera rader rabbla vad huvudpersonerna skulle ha med sig som matsäck. Och det var dessutom inte några dåliga mängder. Inte underligt...
Igår var jag iväg och fick mig ett stick i finger samt nya effektiva piller. Jaha. Det var det. Imorgon ska jag ta baconsprutan och jag lär väl drömma mardömmar om det i natt. Kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0