hua

18.05

För min del skulle det lika gärna kunna vara mitt i natten. Det är mörkt, det regnar och jag avskyr den här äckliga, vidriga, skitårstiden. Jag tänker gå i ide. Hejdå.
Idag var vi under förmiddagen/lunch på någon slags framtidsmässa i Örebro. Vi plockade på oss påsar i alla dess former samt kataloger som vägde ett par kilo styck. Så nu är det bara att läsa på och bestämma sig för vad man ska göra efter gymnasiet. Yeah, right.
Tillbaka på plats så plaskade jag och Elin i bassängen och bastade tills jag var säker på att mitt skinn skulle torka och falla av. Bussen hem. Steg av i mina slimmade trikåer, som får mitt arsel att likna en flodhäströv, för att träna en stund. Nu är min kropp helt slut. Jag har lust att sätta mig i en sådan där eldriven rullstol och vägra resa mig upp. Men det känns lite... överdrivet.

Uppdaterar mer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0