I can't stop thinking about you. you're in my head, though I don't want.

Jag strök mina gardiner och jag satte upp dem i fönstret och det blev så tjusigt så. Dammsugning kändes överskattat och lite väl lyxigt så det lät jag bli med. Jag kollade på en film istället. Pappa och jag åkte sedan iväg en sväng och pumpade våra anabola-stora muskler och övningskörde sedan en sväng. Jag är alldeles awesome! Får jag bara köra renaulten så är allt frid och fröjd, då kan jag visa mina riktiga racertalanger. Wow! Kom hem, bytte om, ut till en häst som verkar ha någon slags lerfetisch. Det var bara att borsta och borsta och borsta. Iväg till ridhuset, rida, hem igen. Så nu sitter jag här på arslet och gör ingenting.
Jag ska gå ner och göra varm choklad på spisen och sedan se någon film eller något. Ja. Gött mos.

jag saknar dig
och jag väntar
och väntar
men uppenbarligen är det totalt förgäves
inte ens ett enda litet ord...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0