idag är det onsdag

Jag har kommit hem från skolan, svalt ner en portion mat och lite vätska som pumpats ur en ko. Jag råkade spotta tuggummiinspirerat saliv på mitt skolkort så det blev prickigt. Nu inväntar jag färd mot djupare skog, en hästfilm skall ses tillsammans med mor och ett par vänner till oss. Jag ska nog utmana min hälsa och nerverna och faktiskt köra dit. Flera veckor sedan jag hade foten placerad på pedalerna så det här kan ju gå i stort sett hur som helst.




sjukt snygg

awesome

söt

snyggast

amazing

hur snygg får man bli på ett skolfoto egentligen!? WOW!


Kommentarer
Postat av: popluggen

SNYGG TRÖJA. du blev ju bra på kortet. vi har inte fått våra men jag vill itne se det.

2009-11-11 @ 19:16:36
URL: http://popluggen.blogg.se/
Postat av: viktor edmark

Du vart verkligen söt

2009-11-11 @ 21:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0