pitchak

Idag besökte vi som sagt tolkcentralen och jag använde tandläkarnas dass. Det sistnämna är det mest minnesvärda. Toaletten var dessutom lös så det var en ren bedrift att balansera därinne, men jag gjorde det bra! När vi kom tillbaka till skolan åt vi nikkalukka-någonting-soppan som i konsistensen mest kan liknas vid ett uppkastat maginnehåll. Därefter idrott, jag ägde Amanda i badminton och körde sedan runt Pontus i en bolltunna. Då idrotten nått sitt slut var det drygt två timmar kvar tills bussens avfärd så jag och Carro gick iväg och fikade. Vi åt en varsin bakelse, diskuterade allt mellan himmel och jord. Tiden sprang iväg och jag hade väldigt trevligt. Nu är jag hemma och ikväll ska jag bara låta bli att tänka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0