positivt laddad

Kom nyligen hem. Har hunnit laga mat. Äta mat. Sitter just nu helt apatisk. Varenda kroppsdel värker. Speciellt armkroppsdelarna. Varje liten rörelse är smärtsam. Jag tänker inte flytta mig från den här stolen ikväll. Förutom när jag ska ut i stallet och förutom när jag ska gå och lägga mig. Jag är så omänskligt trött.
Råkade möta min spegelbild när jag kom in i hallen. Då slog det mig att jag verkligen behöver färga om håret. Hårbotten ser ut som en potta piss och resterande hår är lilabrunrött. Håret är torrt och fnasigt, krulligt och står åt alla håll, jag har absolut ingenting att säga till om. Dagens i-lands, tveklöst.
Fantasin står på noll. HÄHÄHÄHÄHÄÄ. Okej.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0