Your words are the only thing that matters

Nu är jag hemma igen, har i stort sett precis stigit innanför dörren. Har hunnit halsa tre glas vatten så nu är jag passande nog akut kissnödig. Men ingenting kan hindra mig ifrån att skriva några uppdaterande rader. Allt för er, älskade bloggläsare.
Mina händer luktar hästskit och mitt hår ligger slickat runt huvudet. Ridhjälm är den optimala frisyrfixaren. Mozart är världens bästa och jag har nästan aldrig varit så nöjd med en lektion som jag var idag.
Nu ska jag väl fixa mig, möjligen läsa ett par rader i någon av mina nya tre böcker som jag hann låna. Och just ja, jag hade tydligen missat att lämna in en bok 'min legendariska flickvän' och då återstår bara frågan; var sjutton har jag gjort av den!? Jag har verkligen inte det blekaste vilket skrämmer mig lite. Jag har slarvat bort en bok alldeles totalt och det bådar inte gott. Så typiskt. Men vad kan man förvänta sig av mig egentligen? Det går inte en enda gång som jag lånar en bok utan att få påminnelse...
Jaha. Klockan blev mycket idag och jag har inte ens kommit ur ridkläderna. Rawr.


Your words are all I hear, the only thing that penetrates through the darkness of night. I console myself with your words when the heart is too heavy to bear. I think of your words when I feel lonely. and it's the only thing that makes me smile. you make me smile.

I wish you could read my thoughts, because then you would understand. because you know that it's you who makes my heart beat. Alone, I'm strong because you make me weak. But I'm not strong enough and not rich enough to lose you. You mean too much.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0