06.45

Jag har varit vaken sedan klockan 06, trots att alarmet inte ringer förrän klockan sju. Men jag kan visst inte sova. Så nu har jag ätit frukost och förberett mig mentalt genom att andas lite djupa andetag och sådär.
Min frukost:
- havregrynsgröt med jordgubbssylt (hallon är godare!) och mjölk, tappade saltet i gröten; den blev översaltad och skitäcklig. Gick i stort sett inte att äta.
- en bit tacopaj som blev kvar från igår kväll.
- en marabouchokladrad. Mmmmmmmmm.
Nu är jag laddad.
Om en och en halvtimme kommer en av våra lärare och hämtar upp mig och fröken P. Vi ska till skolan idag. Vi har öppet hus. Vad roligt... på en lördag...
Ikväll blir det bio!
Tjadå!


God morgon!

Kommentarer
Postat av: Johan

Snygg blogg :)

2009-10-03 @ 13:12:59
URL: http://blahimmel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0