eftermiddag

Idag kom hovslagaren vilket jag inte hade en aning om. Helt plötsligt stod han bara ute på gården och påstod att det var idag han skulle komma. Enligt de uppgifter jag fått av mamma skulle han inte komma förrän imorgon. Jag tackade tyst mig själv och min fördömda lathet, att jag lyckades somna om och inte kom ut i stallet förrän strax före tio. Annars hade hästarna stått ute med lera upp till knäna. Det hade kunnat bli riktigt trist.

Annars har jag mest lagat mat och bakat, har knappt hunnit städa någonting alls. Nu värker kroppen, speciellt huvudet och jag bara väntar på nästa nervsammanbrott.

Ikväll kommer det upp lite bilder.

Kommentarer
Postat av: mamman

du har vart jätte duktig idag

2009-10-27 @ 23:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0