hej alla söta

Jag ägnade gårdagen åt att städa och jag blev väl nästan klar...
Någon timmes röjning kvar bara så blir det nog återigen beboeligt.
Jag ska visa er några förtjusande ting som jag fann igår!



Stockholmsresan i somras. Jodå, jag har sparat både åkband och
entrékortet. Lilla fritt fall. Fina vänner. Underbara vänner. Sommar.

Jag hittade mitt presentkort som jag fick av farmor för flera år sedan.
Det hade inte gått ut ännu, ty det fanns inget bäst före datum.
Så nu ska jag ta ett till litet hål i örat.

Små sockersöta kärleksbrev som trängdes bland böcker, damm,
papper och näsdukar.


Kommentarer
Postat av: Erik Keding

Din blögg är fin den Ida och jag gillar att du sparat sakerna från grönan i somras. Det var väldigt trevligt!

2009-10-18 @ 21:17:28
URL: http://erikkeding.se
Postat av: MrT

Längesen jag skickade dem breven till dig :) Tiden rusar iväg..

2009-10-19 @ 21:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0