jag vet att ni har längtat

Det var ett tag sedan jag bjöd på glädjefyllda mobilbilder, eller hur?
Därför kommer här några stycken. En uppdatering på de som tagits sedan sist.
Det är inte många alls, ett fåtal, men de är glada. Jätteglada.


Jag och Elin fick en världsgod kanelbulle hemma hos farmor.

Vi jobbar hela tiden. Här syns mest min håriga halsduk men jag åsyftar
Anki i bakgrunden. Hon jobbar.

Elin jobbar också. Och hon är söt. Och hon tar på mig.

Jag ser mest ut såhär.

Då ville Anki haka.

Elin också.

Och så skriver jag små gulliga meddelanden.
Slut.

Kommentarer
Postat av: FrökenP

Haha Vi äralltid så jävl snygga, förstår inte hur vi gör! <3

2009-10-17 @ 12:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0