om vi shoppar och bär ihjäl oss ska jag hälsa till han där borta

Jag och Esben har varit i Örebro. Och vi har gått in och ut, in och ut i affär efter affär. Mina fötter värker och jag vill i skrivandets stund aldrig mer se en affär. Men jag fick åtminstone med mig tre tröjor hem. Och två paket hårnålar. Det var tydligen extrapris framme vid kassan och extrapris, realisation, halva priset, det ringer fint i mina öron.
Vi käkade kinamat och det smakade bra. Men framför allt åt vi årets första glass. Isglass till på köpet!


Min bästa glass.

Gött, tyckte Esben. Och han är så förtjust över att återigen få vara med i min blogg!

Kommentarer
Postat av: Jakubkornelia

Great web site! I love the content, pics and hard work!

2011-04-05 @ 11:11:21
URL: http://jakubkornelia.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0