these friends of mine

Hoppsansa vilken sjudundrande dag! Och maten, den var helt fantastisk! Och framträdandet var magkrampande roligt. Känner mig så glad, men samtidigt så trött.
Nu blir det ut i stallet och iväg till ridhuset, skolarbeten som borde göras ligger på hög och tynger mig. Skulle behöva några fler timmar på dygnet för tillfället.
Imorgon blir det skola och sedan privatlektion. Lyx att rida privat tre gånger på rad nu. Känns finfint! Blir för övrigt sista lektionen innan tävlingen i helgen. Oj, oj.
Nej, jag hinner inte skriva mer nu!
Kan dock tillägga att skorna dödade mig. Efter att jag hade haft dem på mig i närmare sex timmar kändes det som att en falukorv gjort sig bofast under min fot. Att då ta på mig mina mjuka tygskor kan ha varit det bästa (värsta till en början) någonsin. Men äsch, det var det värt.





Ungefär så jag känner mig för tillfället.
Och idag, liksom igår, snabbyte från kjol och uppiffad och tjosan till ridbyxor och hästbajslukt.
Kan ju gissa vad jag trivs bäst i, däremot...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0