vet inte längre...

Att jag satt vaken till halv ett igår med svenskauppsatsen var fullständigt onödigt. Tänk om jag igår hade vetat att svenskan var inställd. Inte för att det gjorde mig så mycket men då hade jag ju kunnat få ett par timmar extra sömn. För övrigt var det inte heller någon samhällskunskap, så efter naturkunskapen som slutade halv elva var det tid att åka hem. Fick skjuts med Claes och nu sitter jag här.
För en gång skull tänkte jag undvika att bli långvarig. Jag ska hinna rida och så överväger jag att städa lite grann. Städandet blir det nog ingenting med men jag funderar på att göra en stor muffinssats och exprimentera med lite olika smaker. Och så har jag ju ytterligare några skolarbeten kvar att slänga ihop. Äsch, det går fint.
Det är så skönt att sysselsätta huvudet, slippa tänka så otroligt mycket. Jag blir helt nipprig av det, får ångest och vet vare sig ut eller in. Så att eh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0