10.14

Vi säger god morgon och taggar för en ny dag i regnets namn.
Jag kan komma på åtminstone en bra sak med regn och det är att jag får användning för min dunderfina regnjacka.
Annars så har vi väl lekt ett par lekar. Och jag kom en aning sent. Och så har det väl inte hänt så mycket mer. Lunch om trettio minuter.
Efter skolan som slutar himla sent idag, typ fyra, ska jag dra på mig jobbkläder - dra till jobbet - jobba några timmar. De timmar som avslutar min sommarjobbning. Så det är absolut sista dagen på jobbet idag. Stort! Det firar vi med saftkalas.
Eller inte.
Jag har inte tid med några kalas för jag ska till farmor, hämta henne och grejer, och sedan köra till ett hem där vi ska lämna av det till en vän. Ungefär så.
Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0