bra dag

Det här har hänt sedan jag skrev senast:
- Elin kom hit. Hon tog sitt körkort idag, bäst är hon. Så hon åkte i sin bil hit och fick prova min hårborttagningslaser.
- Vi åkte en sväng och handlade till hennes mamma.
- Vi åkte hem till Elin och där åt vi god glass.
- Hem till Claes som visade upp sina nyinköpta grejer.
- Vidare för att hämta upp Oscar på i stort sett samma ställe som vi handlade på ett par timmar tidigare.
- Tillbaka hem till Claes där vi spelade på deras nyinköpta Wii. Himla roligt!

Jag har inte några bilder, bara en hög med bokstäver.
Och nu ska jag försöka komma i säng för jag ska upp ganska tidigt, runt halv sju, och jobba.
Så hej igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0