De utlovade bilderna från klassens kickoff


Här sov vi allihop.

Sötaste Anki

Fina Ringvall

Anki hade med sig sin rosa plattång som utnyttjades av flera.

Ajtadj fixade mitt hår. Från krull till spikrakt.

Såhär tjusigt var det.

I och med att vi abspaddlade dit så blev jag himla blöt.


Jag och två underbaraste

Läppis lira golf med de andra grabbarna grus

Golfspänningen är olidlig. Utrustning? Snusdosor, skor, några skyfflar?

Ett av sjutusen myggbett

Amanda

Shaee

Effektiv grillning




Klassens duktiga trubadur

Mysisar

Sötast

Konst

Jösses, vad bra ni är!

Nattmys på bryggan. Kricke spelade gitarr och sjöng, vi andra mös och pratade. Lovely!


Sedan hände det här, halv tre på natten. Och nej, bilderna är inte fräscha men vad sjutton
kan man begära. Jag vaknade av att läppen spände och var himla oskön. Fick syn på mig
i spegeln och den var brutalt svullen. Blev ett ofarligt (nästan lite löjligt) besök på akuten.
Nu mår vi bra igen, jag och min fläskisläpp.

Bejbesen på lektion idag. Jag ville inte avsluta med bilderna på min störda läpp.

Ja, hur som helst. Vi var nio stycken som övernattade. Nio av tjugoåtta.
Men vi var bäst och klassen är så himla bra. Så är det.
Chill- och absbra är den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0