god natt



Jag är så ruskigt trött. Trött fysiskt. Trött psykiskt.
Jag har ägnat senaste stunden åt att försöka skriva. För första gången på bra länge så får jag faktiskt ur mig några meningar, men det känns inte bra. Det känns inte rätt. Det känns inte jag. Och jag började ju om på det här nya projektet för att få just jag. Planerade, fixade, trixade, kom igång. Och ändå så skiter det sig. Just när det gäller skrivningen är det känsligt. Himla känsligt.
Nu struntar jag i det här och går och duschar, sover, dör lite, istället.
Imorgon är glad_tjej_92 tillbaka.

Kommentarer
Postat av: Tristanmagnhild

Great website and thanks for sharing. If you ever need to exchange links please contact me.

2011-07-19 @ 15:01:35
URL: http://tristanmagnhild.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0