Idag:


Den här bilden återspeglar mitt humör ganska bra.
Allting började när jag begav mig till jobbet, trött och lite butter. Bilaset stannar, går inte att starta, vibrerar lite.
Efter krångel hit och dit kommer farmor som ett skott och kör mig till jobbet. Farmor är bäst.
Vid det här laget är jag ledsen, förbannad, upprörd, irriterad. Andra bilen på fem dagar som pajar för mig. Kan ju våga påstå att jag kände mig hyfsat värdelös.
När jag har tagit mig till jobb nummer två får jag ett sms från min faster där det står att farmor hälsar att det bara är ett bensinstopp. Slut på bensin alltså.
VADÅ SLUT PÅ BENSIN!?, tänker jag då. DET VISADE JU FÖR SJUTTON HALV TANK!
Jag hatar bilar.
Och nu öser regnet ner. Precis som att dagen inte kunde bli värre. Och så blev den det. ;ppPPppPP.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0