lite galet i alla fall

Jösses, vilken natt!
Lekar. Gitarr. Bryggmys. Chill. Abs. Nattbad. Mörkerkurragömma. Grillning. Nattmackor. Korvkrig. Brakskitar. Skratt. Prat. Akuten. Paddling. Blöta skor. Nötter. Vintagehusbil. Smsroulette. Hårfixning mitt i skogen. Inomhusgolf. Och så vidare.
Jag har en hel hög mobilbilder som kommer upp antingen ikväll eller imorgon. Det är sannerligen någonting att se fram emot.
När jag kom hem idag har jag sovit flera timmar och nu tagit en dusch.
Laxen står i ugnen, ska på möte och senare ikväll överväger jag att äta min sista påse Polly (för imorgon kör vi igång med LCHF) och se någon mysig serie.
Efter den vägen är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0