slut i rutan

Sista sommarlovsdagen på mitt sista sommarlov. Någonsin.
Det har varit en ganska bra sommar. Den har passerat i raketfart och jag har egentligen inte gjort särskilt mycket. Men det har varit rätt skönt det också.
Imorgon börjar sista året på gymnasiet. Det känns ganska stort.
Men nu ska jag inte bli alltför djup och tråkig.
Jag ska försöka skriva lite på andra projekt, trots att skrivlusten är minimal.
Imorgon ska jag till skolan, som sagt, sedan jobba och därefter till farmor.
På fredag ska jag och lillebror till Örebro och inhandla lite kläder åt honom. Det ska bli så himla roligt.
Och så ska jag försöka träffa en av mina bästa vänner.
Mozart är på igångsättning också.
Ja. Som jag nämnde i början. Nu är sommarlovet slut.
Sannerligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0