tänkte bara kika in och säga några ord

Min blogg blir mest besökt när jag inte skriver något. Roligt.
Jag jobbar mest nu. Mina händer är trasiga och misshandlade.
Jag är trött och lite grinig, jag har inte riktigt kommit in i jobbtempot än.
Det blir jobb hela veckan lång.
När jag inte jobbar skriver jag. Skriver, skriver, skriver.
Invecklar mig i trassliga texter med tusen karaktärer.
Jag bannar mig själv för att jag är så förbenat hopplös.
Nu ska jag försöka krångla ut oredan som jag åstadkom i natt när sömnlösheten hälsade på.
Hej.

Kommentarer
Postat av: Thomaslive

Thank you for the resources. Keep up the good work!

2011-02-11 @ 10:35:04
URL: http://thomaslive.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0