Vad finns det att säga?

Ingenting. Det är av den anledningen som det är dött och tyst här.
Jag försöker komma på något att blogga om men det är tomt. Jag skriver knappt något alls för tillfället. Ingen motivation. Ingen fantasi. Ingen lust.
Jag har inte några nya bilder, jag knäpper väldigt få bilder. Ungefär så är det.

Såhär såg jag i alla fall ut när jag kollade The Last Song. Och Leap Year. Och Himmeblå. Och en Youtube-video.


Svullen, rödgråten. Fin.
Är ovanligt känslig, minsta lilla och världen rasar. Något småsorgligt på tv, jag storgråter. Typ så.
Hejdå.

Kommentarer
Postat av: FrökenP

Du är så känslig Ida! :)

2010-08-07 @ 21:11:24
Postat av: Angelica

naw, så himlans söt

2010-08-07 @ 22:50:29
URL: http://angeeliica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0