Get on with your life.

Idag har jag mest haft ont i magen samt städat. Mitt rum är numer kliniskt rent, fixat och snyggt. Det var inte någon direkt katastrof innan heller, upptäckte jag när jag väl tog mig an det. Litel längtar jag tills det blir dags att lägga sig - krypa ner under mitt prasslande, rena täcke. Det är lite av en oslagbar känsla.


Jag (notera hur långt hår jag har fått! och det är dessutom lockigt!) sitter just nu och äter naturell yoghurt. Det är vad jag levt på idag. Proviva och en halv kopp naturell yoghurt. Jag vet, det är sorgligt och ganska synd om mig. Ikväll ska vi äta potatisgratäng och tjälknul. Säkert att min mage kommer att gilla det. Verkligen. Not.

Såhär tjusigt har jag gjort med papperskorgen och en gammal bortglömd ljusslinga. Okej, det är lite finare i mitt rum när man ser den på riktigt. Faktiskt.

Sitter och väntar på att få sms från Cathriné så jag kan åka iväg och hämta henne. Men än så länge har jag bara fått en drös med sms från folk som tycker att jag ska ha det förtjusande idag. Snällt, jovars.

Ja, mysigt som sagt. HE-HE-HE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0