tänkte bara

Det är nog bara vi hästtjejer som hittar hö innanför bh:n/sporttoppen.
Ska man vidareutveckla det så förstår jag inte hur det kan hamna där. Jackans dragkedja är uppdragen ovanför hakan, jag har två tighta tröjor på mig innanför. Jaha. Ja, men det var tydligen möjligt ändå.

För övrigt så har jag varit ute i stallet större delen av förmiddagen. Jag har mockat och fixat, galopperat en lång stund i djup snö på en stor fotbollsplan.
Om 1,5h ska hästen in igen, borstas av lite snabbt, få sitt snyggtäcke i äkta ull på sig, lite skydd och så ska vi åka iväg och äntligen, äntligen hämta min nya sadel. Ja, jag är minst sagt förväntansfull.
Just det, min bror lovade att han ska följa med upp någon dag och knäppa lite bilder när jag och hästen far omkring i snön. Det kan ju vara något att se fram emot... Eh.
Ja, det var väl det.
Bilderna flödar här.
Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0