gårdagen

Igår bar det av på bio med mor och Elinpelin. Vi såg premiären av Farsan. Filmen hade egentligen inte någon direkt handling men den var definitivt hysteriskt rolig. Den passade min, Elins och mors humor alldeles perfekt. Vi skrattade oss igenom i stort sett hela visningen och när vi gick därifrån hade i alla fall jag kramp i magen av allt skratt. Och det fortsatte.
Jag och mor hade bestämt oss för pizza och efter det åkte vi land och rike runt. Det slutade med kebabtallrik på ett nattöppet ställe. Jag och mamma har nämligen lite semester för far och bror är bortresta över helgen. I nuläget poppar mamma musik på stora stereon på nedervåningen, jag sitter här och tar det lugnt en liten stund. Om en eller ett par timmar får jag besök och han ska bjuda mig på bio ikväll. Blir samma film som igår. Underbart!


PoooOooooOOOseR


Kommentarer
Postat av: FrökenP

Du glömde att din mamma nästan ramlade! Det va så kuuuuul! sitter och skrattar för mig själv

2010-02-13 @ 23:15:27
Postat av: Kjetilmolly

Hello! Very interesting and professional site.

2010-12-22 @ 07:37:47
URL: http://kjetilmolly.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0