gnägg och hoppla pålle

Nu har jag pluggat Bonniers Trafikskola nästan hela eftermiddagen. Huvudet vill kräkas bromsar, generatorer och "para ihop meningarna blablabla". Det är sprängfyllt med nyttig och nödvändig fakta men efter några timmar på rad ger jag upp, får fortsätta senare eller imorgon.
Mat inväntas och därefter ska jag bege mig ut i vintermörkret, plocka in hästen och fara iväg till ridhuset. Efter Astrid-träningen i måndags är jag riktigt taggad. Med undantag för konditionen, som inte är den bästa ännu, börjar vi återfå vår form. Känns fint, långt ner i maggropen. Bara tanken på Mozart gör mig överlycklig, han är min ögonsten rakt igenom.
Imorgon hade jag tänkt genomlida en dag av mensvärk och inte särskilt mycket att göra i skolan. Naturkunskap ska pluggas och iväg till Arboga blir det dessutom såklart också. Jag bokar in mig på att övningsköra dit.
Till helgen kommer söt. Fint!


Rustad för krig!

Kommentarer
Postat av: FrökenP

Har du hämtat böckerna redan? Och kommer han i helgen iaf? :)

2010-02-17 @ 22:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0