vem är du vem är jag


Idag var det dags för kemi. Igen.

Först kände jag mig såhär, det är ett omintetsägande ansiktsuttryck.
Men jag ser inte direkt arg ut, inte särskilt uttråkad utan mest.. fisk.

Min sinnesstämning övergick till det här när jag började att bläddra i papprena.
Om vi säger såhär: jag var ett enda stort, fett frågetecken!

Det slutade i det här tristessfyllda beteendet.

Bara för att jag inte ska uppfattas som självkär och egocentrisk slänger
jag in en bild på Elin också.
[.................]
Det här är en bild på Anki, hon förstod allt. Sedan åt hon banan.
(Ni får låtsas att det är Anki, datorn är så seg att mitt tålamod
inte accepterar att jag laddar upp fler bilder)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0