jag lever ibland

Hela helgen har Richard varit här och därav den usla uppdateringen. Jag kan inte riktigt hjälpa det, jag glömmer bort bloggen totalt, och plötsligt känns annat så mycket viktigare.
Den här helgen har varit rätt händelserik och lite uppochned.
Jag och finaste bakade världens godaste pizza i söndags. Är pojkvännen bagare så kan man räkna med en sjudunderlig otrolig deg. Kom på nu i efterhand att inte en bild blev tagen för min del. Illa!
Igår kväll var det ridlektion för privatinstruktör, kan inte säga annat än att Mozart är rätt bäst. Och nu ska jag strax fara iväg till ridhus, gäller att komma i gång ordentligt nu för... *fanfar* i Maj blir det lagtävling.
Awesome!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaja degen ja men ge inte mig all äran ;) Du gjorde ju allt det andra juu, älskling ;) ♥

2010-03-24 @ 01:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0