Liv. Siv. Hiv.

Den här veckan har vi kulturvecka på BF, "Liv" är temat.
Tillsammans med flertalet andra sitter jag på den s.k redaktionen (Good Life)
där vi tillhandahåller en blogg och löpsedlar som blir uppsatta på skolan.
Jag, Anki och Elin har hand om löpsedlarna och för att kunna använda
oss av lite aktuella bilder tog vi oss en runda på området.
Här är tre smakprov på resultatet:


Hart, Frida och Maja; överlyckliga. Här snackar vi om att fånga
ögonblicket av fullständig och genuin gladhet.
Jag stod inte framför dem, gav instruktioner i stil med:
"Sätt er tätt ihop, och så ler ni! Se så glada ut som ni bara kan!"

En av de bästa bilderna jag lyckades avfyra.

En del hade det bara mysigt medan vi andra slet som djur.

Kommentarer
Postat av: Maja

Snyggt! ;P

Jag ser ut att ha asmånga tänder xD

2010-03-03 @ 22:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0