det var såhär

Lördag.
Då åkte jag och Elin till staden en sväng och jag inhandlade två tröjor och två par leggins. Och så var det med det studiebidraget. Vi fikade och körde lite vilse. På kvällen hade vi finfrämmande och åt tre-rätters som mamma och bror tillverkade, spelade wii och alldeles för mycket efterrätt.

Söndag.
På kvällen åkte jag och mamma på Core-träning och träningsvärken gör sig känd i hela min kropp. Men det kommer ge finfina resultat på ridningen så det är ju bara att bita ihop och kämpa på.

Måndag.
Jag solade och hälsade på farmor och fick höra samma historia fem gånger. Halv åtta och fyrtiofem minuter framåt tömkörde jag Mozart för instruktör vilket sammanfattningsvis var: lärorikt, nyttigt och roligt.

Tisdag.
Idag har jag ridit Mozart och packat och fixat. Så nu tar jag min väska och far till finaste Cornelia.

Och vi hörs imorgon.
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0