finaste tisdag och onsdag


Jag tog med mig ett par pojkar och åkte hem till finaste Cornelia med familj, hon hade ordnat det så himla bra.

Allt eftersom dök det upp alltfler.

Fina flickor

My homies

Kusinkärlek

Timmy

Robin, Cornelia och Sara

Alias (åh, så kul!)

Grabbarna grus



Galet fina Ellinor och Timmy

Haha, söt!

Fina människor

Vi körde vtgenomgång (det var ju tisdag), åt massor med tacos, spelade spel, gick en läskig promenad, såg tre filmer och inte förrän efter tre på natten (morgonen?) kom vi i säng. Men då insåg jag, Julia och Cornelia att vi inte var det minsta trötta; så vi pratade och kikade i skolkataloger till klockan halv fem. Och då somnade vi direkt.

På morgonen (eller okej, vi åt frukost halv ett...) gjorde vi oss i ordning

Andra kikade spännande grejer på datorn

Robin och jag fotade och han trixade lite med min kamera så det blev som jag ville

Cornelias söta mjukdjur, de bräkte och kväkte när man tryckte på dem.

Världens finaste tjejer. Vi for in till staden och gick runt i affärer, bland annat.

Robin, Cornelia, Esben

the gang

Bror och Anton



Söta underbara

Glassätning

Bästa ♥ Du får mig att må så bra!

Finfina människor, tycker så himla mycket om!


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Åååh Ida! Fy vad kul att ni kom, ni gjorde allt så mycket roligare :) TACK <3

2010-11-05 @ 20:47:46
URL: http://corneliastahlner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0