Lite text om hur livet har varit i helgen.

Jag känner för att skriva av mig och eftersom jag helt glömde bort att knäppa en enda bild under helgen så får det faktiskt bli bildlöst.
Igår kom bästa Cornelia och hennes bror hit (Esben var också här), tidigare än väntat vilket var himla bra. Jag fick en tuff paprikaväxt så nu ska jag börja odla. Vi spelade Wii och jag var sinnessjukt bra på att hugga frukt. Mamma lagade pizza och vi åt och åt och sedan kikade vi ett par avsnitt av Solsidan.
Halv åtta, då det hunnit bli väldigt mörkt ute, halt och kallt, åkte vi iväg för att discobowla. Två timmar från halv nio hade vi bokat och det var galet roligt. Idag känner jag nästan av lite träningsvärk i ena underarmen. Sedan blev det Solsidan, chips och godis, soffan och när vi väl kom i säng låg jag och Cornelia och pratade till halv tre.
På morgonen hjälpte hon mig med hästarna, sen var vi på mötet, förstås, och sedan blev det lite matsäck och därpå tj. På väg hem droppade vi i diket men tog oss upp. Jag och Cornelia gallskrek men det gick ju bra, men det kunde vi ju inte veta innan... Väl hemma blev det mer Solsidan och mat.
Nu ekar huset tomt och våra fina gäster har begett sig hemåt i snöyran.
Jag ska ut till hästen och iväg och rida en sväng, söta mamma har erbjudit sig att mocka.
Det flyter nu!
Världens finaste vänner.
Och bästa, bästa Cornelia- vi ska flytta till Mysis med våra skönisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0