Minnen i form av gamla bilder

2002


Tjejkväll






2005


Jag hade ett marsvin som hette Teddi.
Min bästa vän hette Madeleine, hon var många år äldre än jag, tog mig med på väldigt
mycket roligt. Men sedan gifte hon sig och flyttade till London.

2006


Vi målade om ladugården.

Jag gick i sjuan/åttan och hade inte en aning om vad som hände med mig.

Jag och Elin i väntan på bussen.

Familjen var på semester på Gotland.


2007


En av mina första bilder på Mozart, dagen efter vi hämtat hem honom.

Lillebrors skolavslutning.


2008


Slutade nian

Började gymnasiet, förstod att skolan kunde vara rolig, fick så fina vänner

(bilderna ligger lite hullerombuller) Sluta-nian-hemma-fest

Världens finaste människa

Mycket lekar blev det

Liten Esben

En av de Sk:arna jag minns allra mest

Jag och han som jag då var himla, himla kär i

Jag var ungefär såhär lycklig



2009


Fina vänner slog till och gifte sig

Skolavslutningar i all ära

Vi fick hem lilla hjärtat

Vi pimplade

Jag och Elin var på Melissa Horn, vi överraskade en fin vän och jag träffade en pojke
som jag var fasansfullt kär i väldigt länge



2010


Jag och Mozart tävlade, det gick awesome, bra och mindre bra

Stockholms stad besöktes med Elin och Angelica

Lite trötta

Det var sk

Det var sommar och varmt


Kommentarer
Postat av: Anna

Ida Ida Ida! Det där var en överraskning om något! :D Att se mitt nylle mitt i bild :P Gu vad söta vi var! :D ÄR! ;) Vad säger du och Elin om att ha en såndär myskväll i jul när jag kommer hem? Eller om jag eventuellt hinner hem något innan? Jag saknar er! Världens underbarast och härligast tjejer med sjuk humor :D Me like!

2010-11-06 @ 17:30:07
Postat av: Ida svarar:

Åh! Söta du, så himla gärna! Vore hur roligt som helst (: För länge sedan nu!

2010-11-06 @ 18:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0