precis innan solen går ner







Fem saker jag gjorde på APU:n idag:
- Drack tre eller fyra munnar kaffe som fick igång mina kräkreflexer.
- Städade ett helt rum så det blev nästintill kliniskt rent.
- Åt pannkakor.
- Letade maskeraddräkter.
- Dreglade över en hel hög med spännande bakverk och maträtter.

Fyra bloggar jag läser dagligen (det är fler men nu tar jag bara några):
- En av de coolaste människor jag någonsin stött på i bloggvärlden.
- Gör världens finaste paketinslagningar och är galet påhittig.
- Så väldigt fin och hon inspirerar så in i bängens mycket.
- Genuint galen, äkta och himla rolig.

Tre saker jag borde ha gjort men inte gjort: 
- Städat.
- Skrivit.
- Druckit hinkvis med te.    

Två bästa grejer med hösten:
- Att löven blir gula, brandgula och guldbruna.
- Att kylan biter tag i kinderna och gör dem röda.

En favoritlåttext:
- All we ever do is say goodbye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0