tre

Tre idag:
- Jag har hämtat ut tre fina pocketböcker som jag beställt, Alex Schulmans skynda dig att älska, bland annat.
- Tog en väldigt trevlig sovmorgon eftersom jag bara har en lektion på fredagar.
- Mitt rum, utan undanflykter, ska städas.

Tre imorgon:
- Tjtal på förmiddagen.
- Måstemåstemåste hinna rida Mozart.
- Finaste Cornelia och hennes bror kommer hit. På kvällen ska vi iväg och discobowla!

Tre på söndag:
- Möte och tj.
- Budgeten måste färdigställas.
- Förbereda måndagens aktiviteter.

Hörrni, det är fullt ös just nu. Jag tycker inte att jag gör någonting annat än är upptagen av saker som verkligen måste göras. Trots att det är så mycket andra saker som jag vill göra. Ja, nej, vi får se om det blir några uppdateringar innan söndag.
Annars så får ni ha en himla tjusig helg.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0