"vårdag i november"





"Och jag vet inte varför men jag återvänder alltid hit
Det var väl något vi gjorde, något vi sa här som förändrade mitt liv"
"Alla våra högtflygande planer
Dom sprack på små detaljer som man glömt
Jag trodde att jag visste vad jag ville
Men vad fan jag var så ung och dum och full då"

Jag lyssnar på Kent och dricker te, allt utanför är smutsigt grått
Jag begraver mig i minnen som aldrig tycks tvättas ur




"Jag skulle gärna hjälpa dig upp
och kunna lysa upp den väg du springer
Om jag kunde vagga dig varm och lugn"
"du sätter all din tilltro till en dröm
till sångerna som tar ens liv till slut
din skönhet inspirerar till en lögn
när mörkrets sista trummor dånar ut"

Jag sitter fast i meterdjupa hål och det är för att jag vill mer än jag kan
Det är när prestationen knackar på och framfötter ska visas
Om allt är uselt och fel ska det skrikas ut och glömma våndan bakom alltihop




Jag tycker om orden de säger för på något vis är man inte mer än så
Det är fint att man inte alltid förstår för jag tänker på det ibland
- att allt är så mycket mer än det man ser




Det som förblir osagt tjänar ingenting till och du står lika fattig som innan
Om du ger bort ditt hjärta en gång för mycket
Det finns de som aldrig slutar trampa där andra går
Varje tillfälle är värdefullt och mer nu än förut för de inträffar så sällan mot förr

Kommentarer
Postat av: andreas

då ska jg försöka se den :*

och åhhh kent

2010-11-18 @ 11:02:22
URL: http://popluggen.blogg.se/
Postat av: Elin

Oooj vad många fina foton!!

2010-11-19 @ 10:23:52
URL: http://elinmauno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0