wish me good luck

Jag har schemalagt kommande vecka så strikt att jag knappt kommer hinna andas. Jag måste få lite ordning och struktur på mitt liv, särskilt nu när kommande vecka har så mycket att överösa mig med.
Det är alltifrån provförberedelse, manusskrivning, budgetinlämning till promenader, städning, ridning och talskrivning som ska rymmas på schemat.
Det är bäst så; att jag planerar varenda dag in i minsta detalj. Jag stressar upp mig så fasligt mycket annars. Som i natt, då fick jag knappt tre timmars sömn av just den orsaken. Det är prestationsångest, måsten och för lite tid som ska passas ihop. De mindre viktiga tingen blir ju lidande då; bloggen exempelvis. Men jag ska försöka hålla den vid liv någorlunda ändå.
Försöka går ju alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0