Oj

Söta, jag har inte haft en tanke på att blogga idag.
Jag har istället skrivit åtta sidor på min bok.
Skolan stressar och jag ligger efter med så mycket.
Jag har inte ens haft tid att kolla igenom hög nummer två av Londonbilder.
Men jag ska ge er några stycken nu, några som är alldeles huller om buller.
Tålamod.
Puss.


Kvällen jag och mamma åkte iväg för att kika på London Bridge, regnet stod som spön i backen.

Tjusigt.






Bland det roligaste var att gå på Sainsbury's och handla mat i förpackningar som inte såg ut som hemma.
Här hade vi handlat allt möjligt, bland annat tacosingridienser, pinnar att dippa i ost, juice i handtagsflaska
(jag älskade att juice, mjök och dylikt hade handtag), rostbröd. Ja, allt gick att rosta där.
Allt var format efter brödrostar. Och så lightprodukter överallt.

Såhär såg det ut på kvällarna. Jag köpte olika engelska magasin för ett x antal pund och så fick jag sitta
där med ordboken. På tv:n rullade engelska program.

Jag, hyfsat glad efter att ha inhandlat mina favoritkängor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0