Idaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag:

Jag är återigen en hatare av lösgodis (ska nog trotsa det och köpa lösgodis imorgon ändå) och arbetsskadad är jag så det skriker högt om det. När jag skulle inhandlade lösgodis för ett par veckor sedan så var jag tvungen att fronta fram det jag ville ha. Aldrig i hela mitt liv att jag stoppar det som ligger längst fram i munnen. Skulle lika gärna kunna käka råttgift. Typ. Jag var på god väg att dra ut lådan och börja plocka ovanifrån. Det är ju fräschast och ingen kan ha kladdat på det. Men det kändes lite överdrivet. Har inte hört talas om särskilt många som blivit sjuka av lösgodisförtäring.
Ja. Så jag jobbade idag, bland annat. Det tog inte särskilt lång tid och var mest ett bytande av tusentals lådor och kartonger. Men äh, bra så.
Annars så somnade jag och vaknade tio minuter innan vi skulle bege oss. Har troligen aldrig gjort mig i ordning så fort som då. Men hoppsan, kände jag när jag störtade ut genom ytterdörren i färgglad knälång kjol och insåg att oj, de här benen är prydda med rejäl stubb. Så snyggt! Så kvinnligt! Klär mig verkligen. In igen, fort fort och torraka det allra värsta. Kommer svida skönt imorgon i duschen. Längtar.
Så intressanta saker hade jag att delge er.
Nu ska jag plocka in grässtinna hästar och sedan käka god mat tillsammans med familjen. Ehe.
Balklänning och sisådär imorgon. Glad. Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0