inte död ännu.

Hejsan dagboken!
Ni är en tapper liten skara som fortsätter att kolla in här efter uppdateringar trots en lång tid utan ett ord. Imponerande och djupt rörande. He-he.
Jag jobbar mest om dagarna, för den som undrar, har Eva- och adammaraton, dricker cola, försöker njuta av sommaren som snart, återigen, är förbi.
Alltså, det finns inte så mycket mer att säga. Allt flyter på i ett enträget slentrian. Och ikväll ska jag bada för ungefär första gången i sommar.
Jag saknar Sthlm himla mycket, jobbet och de fina människorna. Det var en spännande upplevelse och så galet viktigt för mig själv att stå på lite egna ben en stund.
Igår träffade jag världens sötaste Cornelia. Och så bestämde jag mig nästan helt och hållet för att byta för att få lite variation. Jag tror att det här kommer bli en bra höst, bara jag tar till vara på möjligheterna.

Puss.

Kommentarer
Postat av: FrökenP

När har du tid för att träffa mig då? Vill höra allt om sthlm. Är förbluffad att vi inte hunnit träffas än. Hör av dig när du har tid! <3

2011-08-07 @ 22:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0