lugnt och fint.

Vi har kulturvecka i skolan nu och det är ungefär lika tråkigt som det låter. Jag och Angelica ska laga indisk milkshake, sätta en röd plutt i pannan och dansa indisk dans samt leka lite kabaddi, eller något i den stilen. Äh, vi gör väl inte så vidare mycket men det gör knappast dagarna roligare. Lite fortsatt lov hade jag inte tackat nej till.
Eftermiddagen och kvällen har spenderats lite överallt. Bland annat så drack jag och Pontus te och pratade om livet. Och sådär. Det lät djupt. Hemskt trevligt, i alla fall.
Pengar rullar in som de ska. Känns rätt fint med stipendiet som blir tillgängligt imorgon, lön och studiebidrag. Så morgondagens eftermiddag ska spenderas med mamma i Örebro. Jag ska köpa nya ridstövlar med snörning, tävlingsskjorta, nya sporrar och ridstövelstrumpor. Det är planerna i alla fall. Om det inte finns så får de väl beställa hem. Och så ska det inhandlas lite smink, uppdatera garderoben med diverse plagg och ja. Sedan är jag väl pank igen. Just när månaden börjat. Det vore lyckat.
I övrigt mår jag som en påse skit. Konstant illamående sedan i lördags (mysigt), oupphörlig huvudvärk (trevligt med sällskap), svårt att läsa på datorn (gillar när ögonen värker), fryser och är allmänt hängig. Vet inte alls vad det är för fel men äh, rycka upp sig lite har ju aldrig skadat.

Stor tid att sova efter en hög skrivande svammel. Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0