nog nu

Saker jag gjort ikväll:
- Tätat en text
- Kortat ner en text
- Skrivit 3 A4 om två olika karaktärer
- Skrivit 3 olika dikter


Saker jag känner för att göra nu:
- Blogga hela natten
- Smsterrorisera folk som ska upp och jobba imorgon
- Se en av alla de filmerna jag har på datorn som jag inte hunnit se än


Saker jag ska göra nu:
-Sova

Livet är verkligen inte rättvist någonstans.


Saker jag ska göra imorgon:
- Spendera en timme i skolan
- Motionera mig
- Plugga engelska (yey!........)
- Rida för instruktör

Saker jag känner för att göra imorgon:
- Sova
- Sova
- Se en film
- Sova


Btw, har en lång stund tyckt att det luktar skit här och kunde inte begripa var det kom ifrån. Insåg just att det var ett hundkräk som satt på soffan bredvid mig och mökade för allt hon var värd. Äckel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0