dagens lista:

Vid åtta var jag uppe och jag duschade och fixade mig och gjorde andra nödvändiga grejer. Med krulligt hår, lite för mörk rouge och en ilsken inställning till min bror begav vi oss iväg.
Sa hej hej och satt i ett par timmar innan vi sa hejdå hejdå och åkte iväg och handlade. Det var meningen att det skulle gå i en rasande fart men då hade jag ju inte tagit med i beräkningen att mamma var med... Så vi kom väl inte hem efter mitt tidsschema direkt. Ändrade om planerna lite och så blev det väl bra.
Åt ett ägg med dubbla (NU IGEN!!!) äggulor, bytte om till ridkläder och så i raketfart ut i stallet. Plockade in två nötter som egentligen tänkte galoppera iväg och strunta i mig. Men jag grabbade tag i ett häststycke och sjöng fångad av en stormvind. Borstade fort, fort och så iväg. Upp och runt, runt, runt i närmare en timme. Hästen var blöt, jag var svettig och så hem igen.
Nu har jag just fått i mig lunchen och samlar kraft för att dra igång och genomföra min bakbeställning. Jag är lite nervös, faktiskt. Det skulle vara så typiskt om det går åt skogen. Ja, det kommer väl kanske ett par bilder senare när jag är färdig.
Därefter ska jag och pappa upp och gymma ett tag, jag känner verkligen att jag behöver det. Och så missar jag ju dessutom core-träningen.
Solsidan ikväll, känns ju rätt bra, ja. Sedan kanske lite plugg (eh) eller redigering (snarare det, ja) av boken.
Nu får det vara bra. Behöver hålla mig konstant sysselsatt för att se till att tankarna håller sig i schack. Idiottankar. Och egentligen är jag rätt ilsken, men om man sväljer tillräckligt många gånger så kan man hålla det tillbaka. Åtminstone för en stund.
Okej, saffransmuffins står på tur!
Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0