Det vore nog bäst så.

Som jag känner just nu vore det nog bäst att sluta blogga, sluta dela med mig av mitt liv, sluta skriva. Tre saker som jag faktiskt tycker mycket om. Men bloggen är öppen för alla, det är ju så jag vill ha det, att nya, fina människor ska kunna trilla in här. Men det innebär också att människor som inte har något att göra med mitt liv, sådana som inte är trevliga och sådana som jag inte vill ha här, de kommer också in på min blogg.
Dessutom så är det flera som drar slutsatser av det jag skriver på ett fullständigt felaktigt sätt. Det är aldrig någon som frågar "vem menar du?" eller "skriver du om mig?". Nej, istället får jag syn på ren skit som uppkommer här och där efter att jag skrivit vissa inlägg.
Det är min blogg och jag borde kanske vara modigare. Men jag är så förbannat trött, så ledsen, så besviken, så irriterad. Det är inte längre värt det.
Det allra bästa vore om jag kunde utrota mig från Internet helt.
Jag vet inte hur jag ska göra när det finns människor som ständigt arbetar för att få förstöra. Pinsamt. Patetiskt.
Over and out så länge.

Kommentarer
Postat av: A

Fröken Ida

Det sista du borde göra här i livet är att sluta skriva, att sluta skriva och sluta dela med dig utav det. Det vore himla dumt för jag tycker om din blogg, den är så söt och ibland när allt bara är mörkt och grått (och trust me, det är banne mig så nästan jämt) så trillar jag in här och får ett litet sockerrus. Du, dina ord och ah okej, de fantastiska sötsakerna du tillverkar är underbara. Så, skit i dem andra, dem är endå ljusår bort från hur bra du är. Fortsätt med allt det fina du gör och tro mig, du kommer förgylla mångas liv.

Puss.

2011-01-09 @ 20:48:45
Postat av: B

Jag håller med A. Du HAR verkligen talang, Ida, kan inte säga annat. Kan tänka mig att de flesta som äger en talang för något, någon gång får ta emot dålig kritik för det. Vad man än är bra på. Finns alltid nån som tycker å reagerar tvärtom, tyvärr. Men samtidigt finns det många som älskar att läsa det du skriver, och så gärna vill att du fortsätter med det. Men den enda som ska påverka å avgöra om det är det här du ska fortsätta med, är enbart dig själv. Låt ingen få dig att ändra på dig.

Du skriver för att du behöver det, för att det är du. Vad du än beslutar dig för, vet att du

är så omtyckt ändå.

kram

2011-01-09 @ 21:56:14
Postat av: FrökenP

Jag håller med föregående talare. Du borde inte sluta skriva, du gör det så bra! Jag förstår inte hur vissa människor är funtade, att man inte bara kan släppa taget. Så patetiskt. Hoppas att det blir bättre snart. Du förtjänar bättre! Mycket bättre! Tycker så himla mycket om dig min vän. Och blir så förbannad när vissa håller på som dom gör!

2011-01-09 @ 22:19:42
Postat av: Baloo

efter regn kommer solsken.

du är bäst, min vän

2011-01-12 @ 20:51:03
URL: http://angeeliica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0