Mjukstart inför cupcakesbakande.


Bakade saffransmuffins som smakade lite som mandelkubb, lite som saffransbullar.

Apelsinmuffins som blev himla tråkiga, men jag fick åtminstone prova mina stora, rosa formar som jag ska baka enorma cupcakes i sedan.

Och mina tjusiga rosenformar. Sponsrad by farmor.

Idag slängde jag även ihop en lax- och räkpastasås som blev väldigt god. Men när jag skulle ta kort på det så såg det väl mest ut som spya. Synd att jag aldrig tog någon bild på chokladpajen jag bakade...
Annars bakar jag väl inte jättemycket, mamma är trött på det. Trist, tycker jag.

Kommentarer
Postat av: mamman

Du är jätte duktig på att baka, men tyvärr så blir vi tvungna o köpa större kläder om du bakar så här mycket..^^ =)

2011-01-11 @ 23:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0