sötaste


Det här är Elin, hon är arton år gammal. Nitton om fem månader, typ.
Vi har umgåtts i rätt många år nu så vi känner varandra bra. Mer än bra.
Man behöver inte prata längre, vi vet vad den andre tänker i vilket fall. Prat blir ju liksom överflödigt då.
Jag tänkte mest bara säga att jag tycker himla, himla mycket om henne. Elin, alltså.
Hejdå.

Det här är Angelica Källberg och hon är bland det knäppaste och sötaste jag stött på.
Vi har däremot inte känt varandra så fasligt länge, men det liksom går bra ändå.
Hon gillar kebab, precis som jag. Bara det gör oss till tvillingar.
Jag tycker om henne till månen och tillbaka.
Hejdå.


Det här är Claes, jag har inte så mycket att säga om honom. Han fick mest vara
med för att han är mycket Elins kompis och lite min. Han är snäll och sådär.
Och kul. Jättekul. Och snäll.
Hejdå.

Det här är min fläskläpp. Den fick vara med för att jag tycker att den är cool.
Det är faktiskt den coolaste och häftigaste skadan jag någonsin haft.
Det var verkligen ascoolt att komma in till akuten och säga: "hej, jag har en svullen läpp".
Okej. Hejdå.

Det här är Paolo, eller "Påli" som jag brukar kalla honom eftersom vi är så nära vänner.
Han är stark och sådär. Slåss hårt. Ashårt, typ. Men han är en mjukis innerst inne. Tror jag.
Och jätterolig. Typ som när en liten pojke gick fram och frågade honom: "Får jag ta ett kort?"
och han vrålade "NEJ!". Jättekul. He-he.
Hejdå.

Det här är en tjej som jag har beundrat i snart nitton år. Hon är rolig, snäll, vänlig, trevlig,
påhittig, klok, smart, häftig, cool, snygg, söt, sexig, vacker, begåvad och ödmjuk.
Jag tycker alltid att hon förtjänar det bästa. Det tycker alla andra också.
Hejdå.

Det här är Elin. Igen.
Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0