mätt

Nu har vi landat flera gånger om. Två påsar chips, ett kilo godis, finskt bröd och en cola senare är jag inte helt övertygad om jag kommer att lyckas ta mig ur soffan. En tur i bastun blev det också för min del. Jag eldade på tills svetten dröp om mig. Vansinnigt äckligt samtidigt som det är så skönt. Känns som att all lort, igenproppade pormaskar, än så länge oupptäckta finnar och andra konstiga pepplor trycks ut och droppar ner på golvet. Och så en ljummen dusch på det. Fit for fight, awesome fredag!
Imorgon ska vi (jag och manneN, inte jag och mormor) ta oss ut på en joggingtur (om motivationen verkligen finns där imorgon också) och sedan blir det mat. Bland annat Jansson med grädde och äkta anjovis. Min mätta mage försöker redan göra utrymme!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0