det handlar om attityd, och din suger!

Jag har varit vaken sedan halv sex, på morgonen! Jycken tyckte inte att jag förtjänade sängen så det slutade med att jag gav upp och tog mig an soffan tillsammans med "ensam mamma söker". Bra tidsfördriv på sådana här okristliga tider. Hunden brer ut sig, låter mig få en liten kant av sängen om jag har tur. Dessutom lägger hon sig på täcket och totalt förgäves försöker jag ta det ifrån henne, men hon utnyttjar sina kilon med råge, spelar hjärndöd och vägrar flytta på sig. Så där ligger jag. På kanten. Och fryser.
Jag har spelat Ruzzle så det enda jag tänker på är "ras", "rasen", "dal", osv. Det är också ett bra tidsfördriv, åtminstone tills hjärnan ger upp och talar om för mig, som är van vid tretton timmars sömn, att fem timmar är alldeles för lite för att jag överhuvudtaget ska fungera.
Börjar snart bli dags att få på sig lite kläder och borsta gaddarna rena från nattens mysiga doft. Mums. Jag ska till frisören och bli fin. Förhoppningvis. Hoppas kunna gå mot mer oranget nu. Vi jobbar oss i alla fall däråt, jag och min frisör. Och det utan att håret trillar av min skalle. Men dessförinnan ska jag hämta ut mitt supporterpaket som blev betydligt billigare än från begynnelsen, tydligen fanns inte allt (ber en tyst bön att grejerna var slut och att det INTE kommer senare...)?! Är rätt säker på att jag inte behöver tre tröjor, FBK-trosor, halsduk, keps och allt vad jag nu lyckades klicka hem.
END!


Förra gången i frisörstolen. Yeah!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg ❤ Följ gärna mitt lilla liv i Los Angeles

2012-08-24 @ 19:18:13
URL: http://paulineart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0